2014. július 17., csütörtök

Üdvözletem!

Először is szeretnék minden erre tévedőt üdvözölni a blogomon, mely az első publikált történetemet hivatott bemutatni! Rettenetesen régóta, nem is emlékszem mióta, alkotok különböző sztorikat, de eddig még egyetlen egyet sem mutattam meg nagyközönségnek, de
most úgy gondoltam, itt a nyár, a lehetőségek időszaka. Na meg van némi plusz időm. Ezt se felejtsük el. Remélem tetszeni fog nektek. Örömmel tapasztaltam, hogy a nyitás óta, már 6 rendszeres feliratkozóm van (na jó, 5). Nagyon jól esett, köszönöm szépen! Őszintén remélem, hogy nem fogtok csalódni a sztoriban és visszatértek minden szerdán, ugyanis ez lesz az a nap, mikor új fejezetet olvashattok tőlem. Természetesen, mint ahogy azt megígértem, a holnapi napon jön a prológus, amit legjobb tudásom szerint készítettem el. 
Addig is, ha van olyan elvetemült, aki a blogon több időt szeretne eltölteni, annak figyelmébe ajánlom a navigáció menüpont alatt található oldalakat, ilyen például a KarakterekA sztoriról vagy akár az Érdekességek. Itt rengeteg érdekes és hasznos információt tudhattok meg a blogról. Kommenteljetek nyugodtan! Minden kulturáltan megfogalmazott véleményt szívesen fogadok. Plusz amennyiben kérdésetek vagy kérdésetek van, nyugodtan írjatok akár itt, akár a chat-en. Mindenkinek válaszolok, minden javaslatra nyitott vagyok. Kellemes délutánt, és ne feledjétek, holnap jön a prológus!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése