2014. július 24., csütörtök

1. Díjam

Nagy örömben volt részem a minap, hisz' megkaptam a blog első díját, amit nagyon köszönök egy kedves idegennek; Boginak. Nagyon meglepett vele, nem számítottam rá, hogy ilyen hamar lesz részem a Liebster Award-ban. Remélem sikerül 11 bloggernek vagy bloggerinának továbbküldenem. 
Plusz megragadnám az alkalmat arra, hogy megköszönjem a sok pipát, amit hagytok nekem és a kedves üzeneteket a chatbe, viszont örülnék pár kommentnek is, hogy tudjam, jó irányba haladok-e. 
Előre is köszönöm és csapjunk is bele.

Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
  • 1. Menthetetlenül önbizalomhiányos vagyok.
  • 2. Kedvenc sportjaim; úszás, foci, kosár, vízilabda, kézi.
  • 3. Szeretnék eljutni Hollandiába.
  • 4. Imádok utazni, kultúrákat megismerni, fotózni.
  • 5. Nem szeretem azokat az embereket, akik elvannak telve maguktól, holott semmi okuk rá.
  • 6. Egyesek szerint bunkó vagyok, szerintem meg csak azzal vagyok kedves, aki megérdemli.
  • 7. Nagy Bayern München-fan vagyok.
  • 8. Ha huzamosabb ideig utazok, képtelen vagyok kommunikálni a körülöttem lévőkkel, csakis zenét vagyok képes hallgatni.
  • 9. Van egy kék szerencsekarkötőm, ami mindig rajtam van.
  • 10. Maximalista vagyok, de csak azokon a területeken, amik érdekelnek.
  • 11. Állítólag nagyon szépen tudok rajzolni.

Válaszaim Bogi kérdéseire:

1. Hány blogod van?
Igazából ezen kívül van még egy blogom, amit már lassan három éve vezetek, de egy másik felhasználón van, ugyanis jobban szeretem a történeteimet úgy írni, hogy csak kevesen tudják valójában, hogy kis is vagyok.

2. Hány éves vagy?
Erre inkább nem válaszolok, az előző kérdésre adott válaszomból adódóan is.

3. Szereted az állatokat?
Nagyon is, jobban, mint a legtöbb embert. Főleg a kutyákat és a farkasokat.

4. Van kedvenc zenekarod? Ha van, akkor melyik?
Huh, sok bandát hallgatok. Néhány kedvencem a teljesség igénye nélkül: OneRepublic, Guns N' Roses, AC/DC.

5. Mi a szerencseszámod?
Nekem több szerencseszámom is van, íme: 3, 9, 10, 11, 13.

6. Mi a kedvenc könyved?
Huh, megint egy megválaszolhatatlan kérdés. Sokat olvasok és rengeteg kedvencem van, mint például; Az éhezők viadala trilógia vagy az Alvilág urai sorozat.

7. Szeretsz írni?
Nagyon. Nagyon szeretem. Jó érzés visszaolvasgatni akár a másfél évvel ezelőtt írt novelláimat, vagy az épp most lepötyögött új fejezetet.

8. Mi segít a blogolásban?
Mások és a saját sikereim mindig motiválóan hatnak rám, valamint rengeteget olvasok, így sokszor ez ad ihletet.

9. Tudják az ismerőseid, hogy blogolsz?
Akinek kell tudnia róla, az tud.

10. Van tesód?
Igen, van egy húgom, aki szintén blogol.

11. Mi a beceneved?
Nincs igazán becenevem, a keresztnevem becézési módjain (?) hívnak, egyesek pedig ezt szokták továbbfejleszteni igen érdekes módokon.


Az én kérdéseim:
  • 1. Szeretnél tetoválást, ha igen, milyet?
  • 2. Melyik a kedvenc virágod?
  • 3. Milyen nyelven/nyelveken beszélsz? Melyeket szeretnél megtanulni?
  • 4. Szeretsz idegen városokban kirándulni, vagy inkább a természetet választod? 
  • 5. Babonás vagy?
  • 6. Optimistának vagy pesszimistának tartod magad?
  • 7. Ki a kedvenc színészed és/vagy színésznőd?
  • 8. Mi a kedvenc desszerted?
  • 9. Féltél már éjjel, miután megnéztél egy horrorfilmet? 
  • 10. Mi a véleményed az állatkertben tartott állatokról?
  • 11. Szereted az eső utáni illatokat?


11 blogger, akiknek továbbküldöm:
A végére pedig az egyik kedvenc számom:

2 megjegyzés:

  1. Semmiség :) Nagyon jól írsz! Megérdemelted! :)
    xx A kedves idegen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen még egyszer a díjat és a dicséretet is!
      Puszi,
      Tatum

      Törlés